terça-feira, dezembro 19, 2006

Balinhas senhor?



A Espalhe Marketing de Guerrila - agência que se diz ser a primeira especializada em marketing guerrilha do Brasil - realizou uma ação nada convencional para o curso de inglês voltado para negócios do Wall Street Institute.
Nos semáforos super congestionados da Av. Paulista, ao invés de receberem bilhetinhos que vendem balas, os motoristas se depararam com um papel xerocado tão toscos quanto os dos ambulantes que trazia um texto: “Due to a three-month-period analysis, I realized that I reached the break-even on the twentieth day of the promotional sales, with revenues of 379% considering the net investment. My mission, (to offer custom treatment and full flavor on each pack to all drivers), gave me a huge recall, placing me on the top of the market share. In celebration of such results, I can now offer you these wonderful candies, as an exclusive and thankful gift, without any charges whatsoever. Thank you for my outstanding outcome!”
No verso do bilhetinho vinha a indicação e o endereço do curso, mas agora, com uma impressão decente sem ser a xerocada e de baixa qualidade como a da frente.

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